Sänggavel och hyllor

nightcrawler

Trådstartare
Jag och käre far ska snickra ihop en ny sänggavel åt mej och jag vet inte riktigt hur jag vill ha det. Har hittat två modeller som jag vill ha men kan inte bestämma mej.
1. En gavel som går ut ca 50cm från sängkanten och sen tre små hyllor på varje sida.
2. Modell timmer. Vet inte hur jag ska göra där om den åxå ska gå ut 50cm som ovanstående eller om den ska sluta vid madrassen och ha bara ett sängbord/hylla på var sida samt en heller två långa hyllor över sängen.

Någon som har nån bra idé eller tips på hur jag ska lösa detta?

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 170
Senast: lizzie
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 690
Senast: Anonymisten
·
Övr. Katt Har länge haft lösa funderingar på att skaffa katt men vet inte om en katt skulle få ett bra liv hos mig då det är en del ensamtid. Jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 407
Senast: Asko
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 837

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka