Presto

Trådstartare
Jag har köpt en ny säng och vill ha ett nytt sängbord. Det jag har idag är alldeles för litet, det är väl normalstort, men jag vill alltid ha med mig så mycket grejer i sängen :p Brukar äta i sängen o.s.v. Då slog mig tanken, hade inte IKEA ett sängbord som man satte över sängen? Det gick ner på båda sidor om sängen så det blev som en planka över sängen.

Det skulle vara toppen, men jag hittar inte något om det på deras hemsida. Jag har försökt leta på blocket men hittar inget. Någon som vet vad jag menar och vet vad man kan köpa det? Eller har några andra förslag om bra sängmöbel :)

Är det ett sådant du menar?

Det heter Malm, har utgått (bredd 195 cm), finns några på blocket - lägsta priset 150 kr (vitt, södra Skåne)
avlastningsbord-sngbord-p-hjul-ikea-malm-vitt.jpg

Senast ändrad:
Precis en sån jag menade!! jag har dock bara en 120 säng...

Men det måste gå att få tag någon annanstans? Någon som har ett sånt sängbord och har några åsikter om det?

Får väl göra ett själv annars O_o

Jag hittade en hel del på blocket, men de kanske är för långt bort?

Annars är de inte så svåra att snickra ihop, köp skivor på fyndhörnan på Ikea och såga till. Trälim och plugg. Det finns lister att sätta över de råa kanterna.

Har ett sådant men med utdragbara lådor på sidorna. Typ:
IMG_2779_1.JPG

Vårat är dock svart och jag tror det är 160 eller 140 till vår 120 säng och det är förutom att det är görsnyggt, jättepraktiskt! :D

Har ett sådant men med utdragbara lådor på sidorna. Typ:
IMG_2779_1.JPG

Vårat är dock svart och jag tror det är 160 eller 140 till vår 120 säng och det är förutom att det är görsnyggt, jättepraktiskt! :D

Den har man väl inte "över" sängen? snygg iaf ;)

Liknande trådar

Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 301
Senast: LinnK
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
4 221
Senast: JennyLz
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka