Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Dags för mig att liva upp denna tråden igen för idag kom min nya 5-åriga stjärna :love::love:
Vi får spendera lite tid i denna tråden ett tag framöver

Efter Feliciano, han skall bara gå hoppning och någon LB-dressyr i år har jag bestämt och så tränar vi terräng och så sätter vi igång till våren med att krossa allt motstånd. Nisse och Mocca SE släng dig i väggen för NU kommer en ny Grå :devil:

Har bara en löshoppningsbild tillsvidare som nästan alla här har sett iallafall på facebook :p

28603248.jpg

:love::love:

Kanon med en ny grå :love::love:

Hoppas innerligt att den gamle grå har lämnat sandlådestadiet nästa vår ;):angel:

Nej exakt så pallra dig bort härifrån för jag o MIN Grå var först!:devil:

Å andra sidan så...grattis till en jättefin pålle! Jag ser fram emot att grooma er för fläta har du väl inte lärt dig än...:angel::D

Jamen det är ju bara så att varken du eller Betti nånsin fattat att man inte SKA ur denna sandlåda...här ska man rulla sig oavsett i vilken klass man rider men det är ju inte lätt att förstå för er...:angel::devil:

Tro't eller ej, men jag håller med Nova. Köttbullen kommer heller aldrig att lämna sandlådan... :angel:

Fio - den ser väldigt fin ut, blir spännande att se. Jag trodde att den var 4 i år, men då är det ju bara att tuta & köra förstår jag. ;) Vad har du gjort av stora damen nu då?

Dom tog med sig stora damen, hon kommer väl tävla lite i år och sen går hon in i avelsboxen är det tänkt :)

Nä, inte ska någon komma och tro att dom ska komma härifrån.
Den enda godtagbara anledningen för att få lämna sandlådan är INGEN.
MVH ÖD

*KL*
Ja då är det bara att inse att min häst kräver att jag flyttar in här.
Var på kurs för fälttävlan i helgen och jäklar vad kul vi hade både min lugna och stabila dressyrhäst för lätta klasser och jag den vuxna lugna konverterade ridskoleryttaren. (bra kombination :eek:) Vi har tänk göra det här länge men nu blev det äntligen av.

Nu måste jag hitta någon fortsatt träningsmöjlighet, korta stigbyglarna :angel: och förbättra min sits. Balansen verkar sitta där för jag satt kvar både vid nerhopp med bocksprång och helikoptersprång över farlig grav.

Men framförallt hade vi skitkul och det var länge sen hästen kändes så glad och fräsch.

Bilder finns på http://orkan.fluffig.se/#25.0
Men tänk på att det är första gången för oss båda :D

Sedärja...ytterligare en som vi konverterat!:D välkommen till sandlådan...här kommer du att få utstå diverse fantastiska kommentarer både högt o lågt men inget dressyrforum i världen har hälften så kul som vi!

KL ... eller nå't

Snart kanske min lilla bruna platsar i sandlådetråden. Hon går sin förta debutant på lördag !
Rider inte själv - (tur är väl det)

KL
Det är väl inte så konstigt att ni FT-ryttare aldrig kommer ur sandlådan... Ni spottar väl sand för det mesta pga att era hästar tappar sina ryttare :devil:

KL
Det är väl inte så konstigt att ni FT-ryttare aldrig kommer ur sandlådan... Ni spottar väl sand för det mesta pga att era hästar tappar sina ryttare :devil:

Hellre det än göra som ni dressyrnissar, stoppa sanden i käften på hästen för att den inte skall gnissla tänderna :devil:

Hellre det än göra som ni dressyrnissar, stoppa sanden i käften på hästen för att den inte skall gnissla tänderna :devil:

Det där är förlegat. Numera ska inte domarna dra av för tandgnissel eftersom det tydligen även kan vara ett tecken på koncentration.:angel:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka