Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Hoppas några yngre förmågor nu har lust att överta sandlådan, den har uträttat en del genom åren :angel:

Jag hoppas fortfarande på att mitt fullblod ska överta sandlådan trots att FT-debuten blev allt annat än lyckad...:angel:

Sen har jag den nya som trots att den inte är unghäst kanske ka få kvala in här i sandlådan..

Och vår köttbulle lär trots sina 8 år inte lämna sandlådan än på ett tag. Kanske han blir vuxen en vacker dag, när han slutar fjanta på vatten. :devil:

Jag och brunt sto finns ju kvar oxå...:angel:

Skulle varit terrängträning i onsdags, men den blev inställd pga regn i stora mängder:mad:. Jag hade ju stålsatt mig, förberett mig på en jäkla resa eftersom hästen inte gått terräng sedan förra säsongen och övertalat mig själv om att det inte är farligt för knät, osv. Och så blir det ingenting! Kanske nästa vecka, men nu regnar det ju som aldrig förr... I sammanhanget kan ju nämnas att jag (som inte är känd för att vara rädd av mig) GRÄT på framridningen till första träningen förra året...:o Till slut kom min underbara kompis fram med sin häst, gjorde halt och kommenderade mig att rida på en liiiten volt runt henne och efter en liten stund började brunt sto faktiskt koncentrera sig på andra saker än att göra så många olika bocksprång som möjligt på så kort tid som möjligt...:angel: Så nog befinner vi oss fortfarande här i sandlådan...:D.

Pft, you wish. Känner jag dig rätt (?) så lär du hänga i sandlådan även om du inte sitter i sadeln på en grå för tillfället. ;) Och det lär aldrig ta sluta på Grå, Brun, Svart & Röd (vi har dåligt med såna här) som passar i sandlådan. Betti kan väl skriva åt Grå här, sååå snabbt lär han väl inte avancera till vuxennivå (vart nu den gränsen går). :)

Jag håller med!
Här har man ruvat på en finfin bruning som skall in i sandlådan så snart det bara går.
Vad händer? Jo Novali säger att sandlådan dör...
Typiskt.

Nä, jag röstar för att vi kör på med livsuppehållande åtgärder.

:D

Jag håller med!
Här har man ruvat på en finfin bruning som skall in i sandlådan så snart det bara går.
Vad händer? Jo Novali säger att sandlådan dör...
Typiskt.

Nä, jag röstar för att vi kör på med livsuppehållande åtgärder.

:D

Men Kära Norrländska!

Häller du ur sanden (dvs tar bort mig:angel:) ur Sandlådan så finns det inget kvar att hålla uppe....:crazy:

Fattar du väl....;)

Lille Grå flyr över en "riktig" lite krokodil

4861_1160684929778_1007457989

Det läskigaste hindret på hela dagens terrängträning i sitt nya hemmastall. Tur att de bara har den med i P80 :angel:

Som vanligt får jag inte till det med bilderna.... kanske nån annan kan?

Senast ändrad av en moderator:

Jag ser inga krokodiler (eller bilder heller för den delen... :angel:) Tror nog det är ni som ser krokodiler, inte Lille Grå. :devil:

Ta på dig dina glasögon?:idea::angel:

Bettis krokodil....

28135110.jpg

Min krokodil:

storgrav1.jpg

Lille Grå gillar INTE krokosar....:D

Glasögonen var faktiskt på. Men NU ser jag dem, eller ja, en av dem iaf. Din krokodil ser nog bara Lille Grå. ;)

Här är det ösregn både inne & ute (poetiskt va), köttbullen står på Ulltuna sedan i natt med en envis kolik som inte ger sig. Håll tummen. :cry:

Mucho poetiskt...en framtida karriär kanske?:D

Jättetrist med köttbullen, men det brukar ju fixa sig till slut med kolik även om det ser illa ut ibland...håller tummar o tår för honom!

Jo, hoppas på det, han blir ju inte sämre men inte heller bättre. Känns ändå skönt att han står på Ulltuna. Jag har förlorat en häst för mycket i kolik...

kl

PF med brun kamel hoppar ner i sandlådan igen :D

Kamel har varit terrängbanan på riktigt idag och det var såhär kul -> :bump: :bump::bump::bump::bump::bump::bump:

En gång FT-ekipage...alltid FT-ekipage...så är det bara! Lycka till i helgen o tvåla till dom nu ordentligt!:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka