Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo absolut! Var mycket märkbart att hindren var för små men eftersom jag inte längre är Flickan med Guldbyxorna så får vi nöja oss med detta...o efter gårdagen så är det bara bekräftat att hellre små hinder o fälttävlan än ingen fälttävlan alls....
Jamen kära lilla vän! Det är skillnad på Brunt Sto ryttare o Brunt Sto ryttare fattar du väl....(bäst att fjäska hejvilt annars är jag rökt....)
Hahaha, I´VE GOT THE POOOWEEER...
Jaha, minsann! Här gör man skillnad på folk och folk.
Fjollan - du och jag kanske ska åka någon annanstans tillsammans den helgen?
Hehe, låter som en bra idé, några förslag?
Nope! *Tar raskt tillbaka ledningen med en enkel knyck på handleden* Har importerat min specialtränare från den stora staden K****backa så du kan återigen vara glad om du får lov att följa med oss....
He he he...
No my friends, I´VE GOT THE POOOWEEER
Na-na-nana-Na-na
vad är en fälttävlan med mig jämfört med en fika med Berta....
Hehe, låter som en bra idé, några förslag?
Har insett att jag lovat bort mig som flytthjälp den aktuella dagen, men en annan dag är du hjärtligt välkommen på en kopp kaffe/te! Om Nova tar med nybakade bullar så kan hon också få följa med.
Har insett att jag lovat bort mig som flytthjälp den aktuella dagen, men en annan dag är du hjärtligt välkommen på en kopp kaffe/te! Om Nova tar med nybakade bullar så kan hon också få följa med.
Tack, låter som en plan... Föredrar nog dock att svänga förbi nå´t konditori på vägen, med hänvisning till tidigare bullkrig i tråden...
Eller vad säger du, Nova?
K-L
Sidan två! Och långt ner dessutom.
Återväxten verkar dålig även i sandlådan....
Skulle sen grå växa ur den och kriget mellan grå och brun upphöra (det kan t.o.m bli så att brun blir rosa....)så blir det väl stendött här
Skulle sen grå växa ur den och kriget mellan grå och brun upphöra (det kan t.o.m bli så att brun blir rosa....)så blir det väl stendött här
Bara lugn, Grå ska snart gå 100-klass igen. Då kommer Nova krypandes igen
Mitt problem med en brun och en grå kvarstår... Känner mig lite splittrad, men som det känns nu blir det INTE rosa i alla fall...