Sandlådetråd för bäbisar...!

Sv: Sandlådetråd för bäbisar...!

Kommer det som en nyhet för dig att man skiljer på folk o fä???:D

Nåväl, för att strö lite extra salt i dina knäsår så får du en liten bild på vad vi gjorde igår...

27197039.jpg

Jo absolut! Var mycket märkbart att hindren var för små men eftersom jag inte längre är Flickan med Guldbyxorna så får vi nöja oss med detta...o efter gårdagen så är det bara bekräftat att hellre små hinder o fälttävlan än ingen fälttävlan alls....:grin:

Jo absolut! Var mycket märkbart att hindren var för små men eftersom jag inte längre är Flickan med Guldbyxorna så får vi nöja oss med detta...o efter gårdagen så är det bara bekräftat att hellre små hinder o fälttävlan än ingen fälttävlan alls....:grin:

men hur vet vi att bilderna inte är 3 år gamla :p

Hahaha, I´VE GOT THE POOOWEEER...:devil:

Nope! *Tar raskt tillbaka ledningen med en enkel knyck på handleden* Har importerat min specialtränare från den stora staden K****backa så du kan återigen vara glad om du får lov att följa med oss....

He he he...:devil:

Men åk du med B-L på kafferep istället...tänk inte på mig som du kamperat ihop med så länge...tänk för alldel inte på min häst som står i ditt stall....eller på mina glada tillrop när vi är på tävling...typ: L***a för h-ete sluta prata o KOM HIT! Eller alla rådfrågningar genom åren eller eller eller eller......vad är en fälttävlan med mig jämfört med en fika med Berta....:cry:

KL

har varit ute och tävlat en hel del på sistone, får se om jag får tid att lägga ut lite film.

resultaten har varit varierande :angel:

xx har skött sig bra på hoppbanorna men den stora :devil: hon ska bara inte gå ordentligt när hon kommer in på dressyrbana. antingen helt hysterisk eller totalt slö som knappt orkar röra sig.

Har insett att jag lovat bort mig som flytthjälp den aktuella dagen:crazy:, men en annan dag är du hjärtligt välkommen på en kopp kaffe/te! Om Nova tar med nybakade bullar så kan hon också få följa med:idea:.

Tack, låter som en plan... :D Föredrar nog dock att svänga förbi nå´t konditori på vägen, med hänvisning till tidigare bullkrig i tråden...:eek:
Eller vad säger du, Nova?:d

K-L

Sidan två:eek:! Och långt ner dessutom:eek::eek:.

Återväxten verkar dålig även i sandlådan....;)

Skulle sen grå växa ur den och kriget mellan grå och brun upphöra (det kan t.o.m bli så att brun blir rosa....)så blir det väl stendött här

Återväxten verkar dålig även i sandlådan....;)

Skulle sen grå växa ur den och kriget mellan grå och brun upphöra (det kan t.o.m bli så att brun blir rosa....)så blir det väl stendött här

Bara lugn, Grå ska snart gå 100-klass igen:D:devil:. Då kommer Nova krypandes igen:devil:

Mitt problem med en brun och en grå kvarstår... Känner mig lite splittrad, men som det känns nu blir det INTE rosa i alla fall...:D

Bara lugn, Grå ska snart gå 100-klass igen:D:devil:. Då kommer Nova krypandes igen:devil:

Mitt problem med en brun och en grå kvarstår... Känner mig lite splittrad, men som det känns nu blir det INTE rosa i alla fall...:D

För det första så kryper jag ALDRIG! Antingen far jag fram i 790 eller också ligger jag platt fall...finns inga mellanting! Fnys!

Att du känner dig splittrad har inget med färgerna på dina hästar att göra utan det är din latenta schizofreni som gör sig påmind....:devil:

ps du har förstått att du inte är förlåten för ditt extremt dåliga val förra helgen????:mad:

Jag får väl dra mitt strå till stacken då här på sandlådan

Jag har anmält min unghäst till sin första 90-klass! :D
Ska bli mkt spännande! :eek: Vad som helst kan hända och vi kanske ska ha lite betting inför tävlingen om vilken fas jag kommer att flyga av i så kan jag sammanställa oddsen allteftersom

igår dängde den av mig med buller och bång på hoppträningen :devil:

jag visste inte ens att jag kunde göra sådana frivolter längre :rofl:

jäkla häst, det blir till att hoppa varje dag nu :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka