Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vaggade runt på Gärds??? Och det får jag veta NU? Jag som sprang rundor med kameran med stora teleobjektivet...
KL
Ja, käre barn! Så fort jag försöker låta er klara er själva här på FT-buke så börjar ni maska o sköter inte ert jobb! Hur svårt är det egentligen att se till att sandlådan stannar kvar på sida 1? Ja, Berta-Lotta lilla....har kryckorna fällt krokben en gång för alla på dig???
Olga; Jotack! vi VILL bli chockade så...ropen skalla: olgas mage vill vi se alla...(ja jag VET, jag missade rimkursen i skolan....)
KL
Berta-Lotta??? *ropar lite försiktigt*...jag kan tipsa om att en resa till Tranemo som åskådare kan vara kul....
Vilken mage
Du får väl ge dig ut på lite tävlingar så syns vi där
Behöver du hjälp, eller? Jag har en hel del tips inför dressyren på just den tävlingsplatsen...
Ska konsultera min almanacka...
men hallå. Om Novali får se din mage första gången IRL kommer hon att svimma. Liten förhandstitt bör hon allt få.
Ja, Olga, tänk på att jag är en känslig själ...har aldrig sett eller haft någon stor mage själv...
ja du anar inte. Magen är stor som en elefants
Minst sagt
Ja, den dagen jag behöver hjälp från en Brunt Sto ryttare då....
Hmmmm, vänta lite nu....
Ja, den dagen jag behöver hjälp från en Brunt Sto ryttare då....
Hmmmm, vänta lite nu....
Jamen kära lilla vän! Det är skillnad på Brunt Sto ryttare o Brunt Sto ryttare fattar du väl....(bäst att fjäska hejvilt annars är jag rökt....)
Jamen kära lilla vän! Det är skillnad på Brunt Sto ryttare o Brunt Sto ryttare fattar du väl....(bäst att fjäska hejvilt annars är jag rökt....)
Jaha, minsann! Här gör man skillnad på folk och folk.
Fjollan - du och jag kanske ska åka någon annanstans tillsammans den helgen?