• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 2 059
B

**BORTTAGEN**

Jag tycker att det gamla forumet var bättre. Det ser så rörigt ut nu och känns så oxå.
Nån som håller med???

Jag håller med dig!
Jag tyckte det gamla forumet var bätter!

//Blondi3958

Jag tyckte som ni i början, men nu när jag vant mig så tycker jag det nya är smidigare och lättare att använda och få en bättre översikt på!

/Madelene :devil:

Jag tyckte oxå att det var dåligt i början men nu har man vant sej så nu är det mycket bättre!!!!
:rofl: :rofl: :rofl:
//Rocco

jag kunde inte skriva inlägg på de gamla forumet då min dator allti krånglade o höll på

Liknande trådar

Bukefalos Sidan krånglar för mig. Ser ut såhär emellanåt när jag byter sida på forumet. Sedan uppdaterar jag sidan några gånger och det fungerar... 2 3
Svar
45
· Visningar
2 960
Senast: pepp
·
Bukefalos Jag uppdaterade nyss några av de tilläggsprogram som finns på forumet. Det som ni möjligen kan märka är att när ni gör en sökning kan...
Svar
3
· Visningar
486
Senast: Shaggy
·
Hästvård Hittat tillbaka till bukefalos som man en gång i tiden hängde på både i tonåren och vuxen och hittat tillbaka på grund av att jag tycker...
Svar
1
· Visningar
359
Senast: Elo
·
Kropp & Själ Nu har man tydligen kommit fram till att skådespelaren Gene Hackmans fru (vars död alltså varit ett mysterium i några dagar) dog i... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
2 980
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka