the_connemara
Trådstartare
Det kommer ju regelbundet frågor om skydd i terrängen, precis som det hela tiden kommer nya skydd. De flesta trådar är rätt röriga, med massa olika svar om massa olika skydd (tycker jag). Skulle vi kunna göra någon form av lista med "alla" specifika fälttävlansskydd med länkar/bilder och egna kommentarer sammanställt tro (jag tänker här på benskydd, inte boots)? Eller är det mot reglerna/reklam?
Jag är alltså intresserad av att ha någon form av lista som alla kan uppdatera med egna svar typ:
*NEW, länk till bild/fakta
x skriver: Jag tycker detta är bra: , jag tycker detta är dåligt: , här är skydden på min häst:
y skriver: Jag tycker detta är bra: , jag tycker detta är dåligt: , här är skydden på min häst:
*Trizone, länk till bild/fakta
x skriver: Jag tycker detta är bra: , jag tycker detta är dåligt: , här är skydden på min häst:
y skriver: Jag tycker detta är bra: , jag tycker detta är dåligt: , här är skydden på min häst:
Osv. INGA diskussioner om pris eller försäljningsställen/vart man kan få tag på dem, det får isf tas via PM.
Är det tillåtet enligt forumreglerna? Är det något som låter intressant för användarna här på fälttävlan?
Jag är alltså intresserad av att ha någon form av lista som alla kan uppdatera med egna svar typ:
*NEW, länk till bild/fakta
*Trizone, länk till bild/fakta
Osv. INGA diskussioner om pris eller försäljningsställen/vart man kan få tag på dem, det får isf tas via PM.
Är det tillåtet enligt forumreglerna? Är det något som låter intressant för användarna här på fälttävlan?