D
_Dieldi_
En sak jag kom att tänka på när jag satt på tunnelbanan och tisdagsfilosoferade lite var;
När det talas så himla mycket om att hästen ens ändras i muskulaturen, sadeln passar inte längre och man måste byta...
Eller att sadeln blivit sned, bommen gått av etc så den måste kasseras...
Eller att man bytt inriktning eller att man själv inte trivs med nuvarande sadeln...
Hur länge har du haft samma sadel som längst?
Varför bytte du?
Hur många sadlar har du haft på din häst?
Min och min hästs sadelsaga är inte på långa vägar lika komplicerad som flera andras här på Buke verkar vara, men folk i mitt stall (som haft samma sadel till sin häst hela livet; och deras hästars ryggar ser skräckinjagande ut :smirk tycker att jag är alltför prylfixerad, jag har ju haft 6 sadlar till henne på drygt 3 år.
Så, vad anser ni?
Tacksam för (många) svar!
När det talas så himla mycket om att hästen ens ändras i muskulaturen, sadeln passar inte längre och man måste byta...
Eller att sadeln blivit sned, bommen gått av etc så den måste kasseras...
Eller att man bytt inriktning eller att man själv inte trivs med nuvarande sadeln...
Hur länge har du haft samma sadel som längst?
Varför bytte du?
Hur många sadlar har du haft på din häst?
Min och min hästs sadelsaga är inte på långa vägar lika komplicerad som flera andras här på Buke verkar vara, men folk i mitt stall (som haft samma sadel till sin häst hela livet; och deras hästars ryggar ser skräckinjagande ut :smirk tycker att jag är alltför prylfixerad, jag har ju haft 6 sadlar till henne på drygt 3 år.
Så, vad anser ni?
Tacksam för (många) svar!