Va? Ska stora banken vara med!?
LUGN! Inte upp på "dubbelhöjden" utan man hoppar upp och sedan ner igen framför den läskiga trappan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va? Ska stora banken vara med!?
Fegade dock ur och nöjde mig med 60 cm, tar 80 cm nästa gång.
Jaså, du härmar mig?
Omedvetet, men du verkar klok.
Eller så har jag självbevarelsedrift.
Eller så är du gammal o feg o då är Habina gammal o feg också!Eller så har jag självbevarelsedrift.
Eller så är du gammal o feg o då är Habina gammal o feg också!
Upp till bevis! Bikinibild???
Eller så är du gammal o feg o då är Habina gammal o feg också!
Sedan att jag börjar senare i livet jämfört med er andra ska väl inte ligga till last? Bara för att mina föräldrar vägrade kuska runt på tävlingar.
Men hördu @Marvin visst fasen var det dig jag pratade med idag? Vi pratade om skäckar och vita ben och när jag körde hem sen kom jag på att jag svarat dig i nån annan tråd om just detta!
Hur gick det för dig? Jag höll som bäst på att rida fram/titta på fåren (vi hade lite olika åsikter om vad som var mest lämpligt - fåren var ju mycket roligare än att trava runt tyckte min drulle ) när du red så jag såg inte så mycket.
Det är ni visst! Om ni blir trötta får ni väl säga till och ta en paus, det är Uli och inte George Morris ni ska träna för!Nu blir jag nojjig... Hästen har vilat 1 1/2 vecka, kommer hoppträna ons, åka på egen banhoppning tors, köra fre och lör.
Vi är inte redo för terrängträning på sön.