Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har avanmält mig från Hippo-omgången här på hemmaplan. Har en lite väl yster häst just nu så jag känner inte att jag reder ut en hel 80-bana i nuläget.
Vad tråkigt! Men skönt att det inte är på grund av skada du avbokar i alla fall.
Nej, min häst är som sagt pigg som en liten iller just nu. Hon körde rodeo efter första hindret så det var nästan så jag åkte av. Sen var det full fart resten av passet.
Jag har anmält mig till Pay & Cross i Askim den 29/5 istället på den fashionabla höjden 60 cm.
Askim låter typ norskt? Men det är kanske bara för att det ligger i norrland..
Norrland ligger ju i Norge, visste du inte det? (Iaf var det några ungdomar i Varberg som trodde det när jag var där och tävlade för... Typ 100 år sedan. )Askim låter typ norskt? Men det är kanske bara för att det ligger i norrland..
Jag rider inte Salty Cup i Bräkne-Hoby i helgen, men väl en P&C som går efter cupen. 90 blir det!!! Iiiiihhhh!!!! Spännande värre! Har hoppat alla 90hinder på banan och överlevt redan så förhoppningsvis överlever vi även detta... Perfekt uppladdning för vår första fälttävlan i sommar!
Vart går den P&C? Är det på samma bana?
Ja precis, H90 P&C går på samma ställe efter cupen. Fast vi får hoppa de läskiga stora hindrena Tränade igår och fick hoppa några linjer som ska vara med i 90n (VA? STORA BANKEN? DEN HAR VI ALDRIG HOPPAT!!! ) och det gick superbra Nu ska jag bara inte få tävlingsnerver-blackout och sluta rida imorrn. Får se hur det går...
Nån mer som ska dit?