Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Herre gud blir galen på alla du får inte ditt o du ska inte göra datt när man e gravid. Har en som på 6 snert 7 månader. Kan säga att jag ät en lakris älskare o pregade i mig lakrs under min graviditet o inte hände de något... nu är det säkert olika från person till person men ja så gjorde jag i allafall....Som jag brukar säga : man är inte döende för att man är gravid tvärt om man är mer levande än någonsin. Lev som vanligt men tänk dig för lite extra kanske ... din kroppsäger nog i från ....
/// LAdy_ann
Den enda skrönan som har stämt på mig är att med pojkarna var jag så otroligt sugen på lakrits och salt godis!
Med tjejen bara frukt och sött.
Konstigt nog har det här stämt i bekantskapskretsen med.
Jag som annars (hån)skrattar åt magar åt norr, lodrätt, hår på träden och sus i älva liksom...
Du får tala om för oss andra om det var en liten lakritnisse som tittade ut sedan...eller om min tes ska spricka så får du skriva laktitsnissa i stället!
hur klarar tex spanjorer eller än häldre dominakaner ex av att vara gravida om man inte får sola o vistas för mycket i solen ????
/// Lady_ann
Visst jag respekterar oxå människans vilja att följa vissa regler o inte ska saker som jag kan tycka är nödvändiga o som jag sa det är olika för olika presoner o kroppen säer i från vilket den gör vid en havandeskaps för giftning. men det jag var så irriterad på när jag va gravid var att folk behandlade en som om man vore dööende. Sen är vissa förbud faktiskt lite löjliga som ex min barnmorska sa att jag inte fick sola... herre gud varför skuule jag inte få sola på stranden o bada tex??? hur klarar tex spanjorer eller än häldre dominakaner ex av att vara gravida om man inte får sola o vistas för mycket i solen ????
/// Lady_ann
När jag väntade dottern kunde jag knappt äta något godis överhuvud taget, ALLT var för sött
Och jag som hade sett fram emot att få äta mycket namnam.
Nu däremot är jag sugen på lite allt möjlig, sött, salt, surt osv.
Choklad är nog det enda jag inte har haft sug efter ännu.
Undrar vad som ska komma ut ?!