Sällskapshäst till Fånghäst

Sv: Sällskapshäst till Fånghäst

Ingen fara, sånt man inte tänker på just om man inte har tävlingshäst/ar. Men säkert det hon menade med att det kunde 'flyga över' till hennes häst.

Håller tummarna din häst mår bättre snart, och beklagar gammelgubbens bortgång - samtidigt är det ju eg sådär som är det 'idealiska'. Pigg in i det sista, och somna odramatiskt hemma i hagen när det är dags.

Precis, men var precis i stallet nu och hämtade hem medecinen. ska köpa en svamp och handduk i morgon och göra rent lite runt om i boxen, på galler osv.

Ja, sorgen är självklart stor, men jag tror han dog lycklig

Liknande trådar

Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 402
Senast: Stergo
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 577
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 845
Senast: Lavinia
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
10 352
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2