Säljs påssmällare längre?

raggsock

Trådstartare
Säljs påsksmällare längre? (ska det stå i rubriken)
Jag brukar ta in mina hästar påskafton då jag har dem i anslutning till ett bostadsområde. I år har jag dock inte sett att påskraketer säljs i butikerna här. Inte heller har jag hört några smällar än innan som det alltid brukar vara?
Vågar man låta hästarna vara ute imorgon tro?

Sv: Säljs påssmällare längre?

Skit också ;-), då får de nog gå in en stund imorgon kväll i alla fall

De säljs i alla fall här. Så vi har inne våra hästar i natt och i morgon natt. Onödigt att chansa!

Oavsett om dom säljs eller inte så hade jag nog följt mina rutiner om jag hade speciella sådana vid "smällhögtider". Så hade du tagit in dom/släppt senare om du visste att det skulle smälla hade jag gjort så nu också.

Den förtänksamme inhandlar så många smällare innan nyår att det räcker för att skotträna gårdens hästar hela året.

:D

För mina hästar är PANG=godis.:d

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 438
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma... 2
Svar
24
· Visningar
3 171
Senast: mars
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
523
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka