Sälja tvål?

Sv: Sälja tvål?

Här ska det röras ihop en sats tvål ikväll!

Jättespännande! Återkommer med en rapport om hur det går!
 
Sv: Sälja tvål?

Jag har recept men har inte fått in något i tråden än, verkar som du har hittat eget? Hur ser det ut? Rapportera gärna :)
 
Sv: Sälja tvål?

Vi gjorde efter shenets olivolje recept. Men det tjocknade inte, så vi ställde bunken vattenbad och värmde på det lite, och hällde i lite vodka, då vart det fart på grejorna! nu står formen och vilar så ska jag skära upp den på lördag. Sen blir det till att vänta i fyra veckor innan vi ska smälta om det och överfetta och ha i essenser.... Väntar med spänning!

Jag hade tur och hittade en som sålde billig bivax från egna bikupor i närheten, så nu blir det även ringblommesalva i vecka;-)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
4 132
Hundhälsa Min whippetvalp är ofta lite lös i magen och fiser rätt illa. Hon äter för närvarande Nutra nuggets puppy. Det verkar vara ett bra...
Svar
8
· Visningar
2 114
Senast: Philosophia
·
Hästmänniskan Jag är född med ett beckenfel; beckenbenet vrider sig succesivt så att det tippas framåt. Till följd av detta dras också ryggraden ihop...
2
Svar
32
· Visningar
4 336
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp