Sälja saker på Facebook, vanligt att folk inte hör av sig igen?

Islandshästryttare

Trådstartare
Har flera gånger när jag har haft ute en annons på marketplace eller i köp- och säljgrupper fått svar på messanger, jag har svarat tillbaka inom kort tid (max 15-20 minuter) och sagt ja till deras prisförslag (oftast lite lägre än annonspriset) och föreslagit en tid för avhämtning/betalning. Efter det har de aldrig hört av sig igen. Detta har jag råkat ut för flera gånger vet inte om jag gör något fel eller om folk bara struntar i det för att det var ett förhastat svar? Vad är er erfarenhet? Jag har nästan aldrig sålt tidigare på FB så jag vet inte om det finns någon hemlig kod som jag inte känner till?:meh: Eller har jag bara haft otur?
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 993
Senast: Snurrfian
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som...
2
Svar
39
· Visningar
10 853
Senast: QueenLilith
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 104
Senast: QueenLilith
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
34 553
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp