Sälja sadel?

ylba

Trådstartare
Jag vet inte om den här typen av tråd är helt ok enligt forumreglerna, är det så får moderator gripa in.

Jag har en sadel som behöver säljas, vad har ni för erfarenhet av sånt? Sälja själv med annons på tex equippa/tradera/blocket eller hitta ett företag som säljer sadeln åt en?

Sv: Sälja sadel?

du får mer för sadeln om du säljer den själv, ta några bilder i bra ljus från olika vinklar o kolla vad andra tar för priser så ser du på ett ungefär vad den är värd.

Lycka till!

Sv: Sälja sadel?

du får mer för sadeln om du säljer den själv, ta några bilder i bra ljus från olika vinklar o kolla vad andra tar för priser så ser du på ett ungefär vad den är värd.

Lycka till!

Tack! Håller som bäst på att putsa upp min gamla trotjänare. :D

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 194
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
511
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 453
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar