sälja sadel...

mag

Trådstartare
måste bli av med en sadel för att ha råd att skaffa en som passar. Är det någon som vet om det finns nån som köper upp begagnade sadlar...

Sv: sälja sadel...

hästsportsaffärer som säljer begagnat? Men varför inte sälja den själv? Sätt ut en annons eller svara på några!!

Här i GBG finns en del hästaffärer där man får hänga ut sin sadel till föräljning. Affären tar 10% av säljpriset. MEN det fina är att man sätter ett utgångspris, sedan får den hänga ett tag och när man kommer tillbaka efter några veckor så har folk givit en massa bud...Som en auktion nästan ;).

Finns en hästaffär utanför Stockholm som värderar begagnat väldigt högt, sen tar dom 33% av sadeln i inbyte. Blir man inte av med sin sadel är det bra, om man ska köpa ny. (Jag tyckte inte att alla begagnade sadlar var värda sitt pris, men som sagt ska man köpa ny så...)

Hos oss tar hästsportbutikerna emot sadel i inbyte när man köper en sadel. Man kanske inte kan byta jämt, men det är ju ett sätt att få ner priset på den man tänker köpa...

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
13
· Visningar
1 386
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
424
Senast: WildHorse
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 336
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 144
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar