Sälja på eBay?

V

Violate

Eftersom detta inte hör till datorer (finns ingen passande rukrik), hoppas jag att någon hinner läsa och svara mig innan tråden ryker...
Nu till frågan: jag behöver fråga någon som har erfarenhet av att sälja på eBay. Någon här som brukar göra det, skicka mig ett pm (om tråden tas bort får jag på så vis svaret iaf).
 
Sålde en gamepad en gång kom överens med köparen att jag skulle skicka den som postförskott vilket jag också gorde, men han hämtade inte ut den och svarade aldrig på varken e-brev eller telefon när jag ville veta varför. :mad:

Det hela kostade mig drygt hundra kronor så jag råder till försiktighet.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
74 897
Senast: Jeps
·
Skola & Jobb Började nytt jobb för 2 veckor sedan. Ingen överlämning har funnits eller upplärning utav arbetsuppgifter, utan jag får springa och ta...
2
Svar
37
· Visningar
4 611
Senast: Soapbubble
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 608
Senast: Lhas
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 093
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp