Sälja/köpa på internet??

P

Panter

Hur bra är det egentligen? Har hört många som gör dt men aldrig testat själv.. Nu har jag en hel del grejor som jag skulle vilja sälja, hästgrejor och vanliga grejor.. hur gör man?? Och vikken sida är det? Hur gö man med frakt och sånt? ;)

Hoppas ni kan hjälpa en vilsen panter :o
 
Sv: Sälja/köpa på internet??

Puttputtputt

det måste väl vara någon här som säljer/köper på nätet?? eller?
 
Sv: Sälja/köpa på internet??

Använd blocket.nu...!

De har mixtrat fram en "köpare,säljare kontakt sak...! gå inte där och titta!
 
Sv: Sälja/köpa på internet??

Eller Tradera. En auktionssida med bra avtal. Betala tex med Payson för bästa säkerhet mellan köpare och säljare.

Jag har köpt massor på nätet och det har funkat fläckfritt, bara man kommunicerar ordentligt via mejl och eller telefon!

Lycka till! :)
 
Sv: Sälja/köpa på internet??

:bow: tradera :bow:

funkar utmärkt att både sälja och köpa där.. det finns många som hellre köper saker på auktion och bara har mailkontntakt än att tvingas ringa till någon via blocket (telefonfobi är ganska vanligt idag har jag märkt) det är väldigt säkert också. du skickar inte iväg några varar förrens du fått betalt.. själv skapar jag inte ens mina varor förrens jag fått betalt.. för att slippa göra saker i onödan.. :)
 
Sv: Sälja/köpa på internet??

jose skrev:
Använd blocket.nu...!

De har mixtrat fram en "köpare,säljare kontakt sak...! gå inte där och titta!
ska man inte läsa det? varför inte? :D
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 554
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 003
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 390
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 967
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp