Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ev så säljs min stora ponny (hoppas!) på fredag men jag undrar bara hur jag gör nu innan passet har kommit?? (skickade i väg papprena den 14/6)
Ska jag göra ett ägar byte då passet kommer eller kan jag göra det ínnan??
Hör av dig till avelsföreningen och säg att du ska sälja/har sålt hästen så skyndar de förhoppningsvis på det hela.
I min ponnys pass (welsh av cobtyp) finns ett antal sidor med rutor för ägarbyte. Där skriver man på i egenskap av säljare och köpare, sen ska passet skickas in för att stämplas(?) och ägarbytet bli officiellt. Passet skickas sen till nya ägaren har jag för mig.
Nu vet jag ju inte vilken ras din ponny är, men det kanske går till på ungefär samma sätt oavsett ponnyras?
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hästmänniskan
Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av.
Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.