Det är likadant för mig som för @nightcrawler .På vilket sätt är de skonsamma för knän?
Men jag är ganska svag i fotlederna, får kramp i vaderna och ont i knäna i hoppning. Har försvunnit helt tack vare bredare platta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är likadant för mig som för @nightcrawler .På vilket sätt är de skonsamma för knän?
Ah, ok. En tanke med ursprungsinlägget var att visa på att vi behöver svikt då vi rider med bow balance för tillfälletSvarar på hur det är för mej nu. Jag kan inte ha sviktande om jag hoppar eller rider lätt mycket. Då behöver jag stigbyglar som inte sviktar och som har en bred platta. Annars får jag jätteont. Rider jag dressyr och sitter mycket så går det utmärkt med svikt.
Ah, ok. En tanke med ursprungsinlägget var att visa på att vi behöver svikt då vi rider med bow balance för tillfället
Dottern testade Flex on, men var inte nöjd med dom. Vi ska testa Tech, Venice Plus, tack!!Då är det nog Venice Plus som är bästa alternativet. Svikt i plattan känns annorlunda än ledad svikt, så låt er inte luras av att de inte är lika rörliga om ni provar. För mig funkar typen med sviktande platta mycket bättre än bow balance, eftersom foten får bättre stöd och rörelsemekaniken i fotblad-fotled hänger med bättre.