Saker som stör mig orimligt mycket 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att ena unghunden/äldre valpen tovar sig så himla lätt, och hatar att bli borstad. Inte världens smidigaste kombo :meh:

Stör mig på folk som lägger in bilder på mig i mitt flöde på FB
Jag menar varför?
Om jag vill lägga upp bilder på mig själv på min FB sida då gör jag ju det själv.
(Jag har tagit bort den funktionen nu)

• Gilla
Reactions: Sar
Stör mig på att jag behöver tvätta idag och att ena katten inte vill äta det torrfodret jag köpte. Tur att hon har fett att ta av.
När man byter foder finns två alternativ: a) katten blir jätteglad över nya smaker, b) not so much.

Vid b) bör man fasa in det nya fodret genom att blanda med de gamla. Börja med lite av det nya och öka mängden när katten accepterar det.

B) är för övrigt alltid bra, för att magen ska tåla omställningen.

Stör mig enormt på att mina drömbyxor inte passar.
Stl XS får jag inte upp över höften medan S glappar typ 2 dm i midjan. Säljaren i butiken föreslog att jag skulle köra på S och sy in dom i midjan.
SMART tänkte jag innan jag tänkte efter och insåg att de ju då knappast skulle gå att få upp över höften :banghead::cry:

Vet inte om det är sagt tidigare men jag retar mig varje gång jag hör på reklamen för Sängjätten. Vad har hon för underlig dialekt egentligen, jag får ingen ordning på den. " Bara gör det" Spysmiley.

Å det är inte bara jag som inte klarar dialekten. Stänger av ljudet varje gång. :o

• Gilla
Reactions: Sar
När man byter foder finns två alternativ: a) katten blir jätteglad över nya smaker, b) not so much.

Vid b) bör man fasa in det nya fodret genom att blanda med de gamla. Börja med lite av det nya och öka mängden när katten accepterar det.

B) är för övrigt alltid bra, för att magen ska tåla omställningen.
I know. Jag är extremt noga med foderbyten osv. Var bara väldigt kortfattat/förenklat skrivet.

Störde mig på seglarpappan i Familjer på äventyr igår:

"Tänk vad coolt att kunna säga Jag valde bort ett jobb i IT-branschen och blev författare i stället. Och nu gör vi det faktiskt" - så tog han jollen, rodde i land och satte sig på ett kafé och skrev. Medan hans fru var kvar på båten och hemskolade barnen.

:banghead:

Störde mig på seglarpappan i Familjer på äventyr igår:

"Tänk vad coolt att kunna säga Jag valde bort ett jobb i IT-branschen och blev författare i stället. Och nu gör vi det faktiskt" - så tog han jollen, rodde i land och satte sig på ett kafé och skrev. Medan hans fru var kvar på båten och hemskolade barnen.

:banghead:

Högst rimligt att störa sig på tycker jag.

Jag stör mig på att jag försöker plugga men lyckas fastna på annat håll hela tiden. Nu har jag precis beställt barer på nätet, så bra går det plugget :cautious:

Däremot förstår inte jag heller folk som ställer upp och sedan säger "jag har ALDRIG fileat en fisk" eller "jag har ALDRIG styckat en kyckling". De vet ju att det där dyker upp förr eller senare och de måste ju ha flera månader på sig att träna innan tävlingen börjar?
:up:
Haha förstår verkligen inte det där fenomenet?!
Som i Top Model då även efter 20 säsonger så fanns det deltagare som blev helt hysteriska när Makeovern dök upp.
- JAG VILL INTE KLIPPA AV MITT HÅR BUHUHUHUHUHUHUHUHUUHUHU
Men slipp då!

Även personer som ärligt säger att de inte sett serien som dom nu är med i så de har inte riktigt koll på vad det går ut på...nähä?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka