Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När man byter foder finns två alternativ: a) katten blir jätteglad över nya smaker, b) not so much.Stör mig på att jag behöver tvätta idag och att ena katten inte vill äta det torrfodret jag köpte. Tur att hon har fett att ta av.
Vet inte om det är sagt tidigare men jag retar mig varje gång jag hör på reklamen för Sängjätten. Vad har hon för underlig dialekt egentligen, jag får ingen ordning på den. " Bara gör det" Spysmiley.
I know. Jag är extremt noga med foderbyten osv. Var bara väldigt kortfattat/förenklat skrivet.När man byter foder finns två alternativ: a) katten blir jätteglad över nya smaker, b) not so much.
Vid b) bör man fasa in det nya fodret genom att blanda med de gamla. Börja med lite av det nya och öka mängden när katten accepterar det.
B) är för övrigt alltid bra, för att magen ska tåla omställningen.
Störde mig på seglarpappan i Familjer på äventyr igår:
"Tänk vad coolt att kunna säga Jag valde bort ett jobb i IT-branschen och blev författare i stället. Och nu gör vi det faktiskt" - så tog han jollen, rodde i land och satte sig på ett kafé och skrev. Medan hans fru var kvar på båten och hemskolade barnen.
Visst jaHögst rimligt att störa sig på tycker jag.
Störde mig på seglarpappan i Familjer på äventyr igår:
"Tänk vad coolt att kunna säga Jag valde bort ett jobb i IT-branschen och blev författare i stället. Och nu gör vi det faktiskt" - så tog han jollen, rodde i land och satte sig på ett kafé och skrev. Medan hans fru var kvar på båten och hemskolade barnen.
Ja. Särskilt sådär i vi-formÄlskar män som förverkligar sig själva.
Ja. Särskilt sådär i vi-form
JA!Allt. Kan man störa sig på allt?
Varför skulle man inte kunna det? Kanske stör jag mig nu på att du tror att man inte kan det?Allt. Kan man störa sig på allt?
Haha förstår verkligen inte det där fenomenet?!Däremot förstår inte jag heller folk som ställer upp och sedan säger "jag har ALDRIG fileat en fisk" eller "jag har ALDRIG styckat en kyckling". De vet ju att det där dyker upp förr eller senare och de måste ju ha flera månader på sig att träna innan tävlingen börjar?