Hur kommer det sig att du trodde det? Vad i mina inlägg har fått dig att dra den slutsatsen? Jag är genuint nyfiken alltså eftersom jag inte själv tycker att jag gett sken av att vara SD:are (helt enkelt för att jag inte är det).
Är det den enkla anledningen till att jag inte försöker brunsmeta SD vid varje tillfälle som ges såsom verkar vara ett måste här på forumet om man inte vill kallas för "SD-troll" eller dyl.? Eller att jag faktiskt tycker att vissa av deras förslag faktiskt är vettiga (också ett big no-no här) precis som att jag kan tycka att vissa av S eller MP eller någon annans förslag också är vettiga trots att jag aldrig skulle komma på tanken att rösta på dem.
SD är inte ett parti jag överhuvudtaget skulle kunna tänka mig att rösta på. Inte av samma anledning som ni på vänsterkanten (rasismnazismfascism-anklagelser, brunsmetande etc som mest är uttjatat och lite tröttsamt faktiskt, särskilt när det kommer från partisympatisörer som inte har sopat rent framför sin egen partidörr)) utan för att jag dels anser de vara alldeles för sossiga för min smak, jag kan inte med flera av deras förslag (såsom aborträtten, sambeskattning, synen på EU m.m.) och dessutom tycker jag de har alldeles för många knäppgökar i partiet som gör bort sig på löpande band. Men det innebär inte att jag tycker att exakt allt de föreslår är skit - bara för att förslagen kommer från just dem.