saker i vattnet

M

marijaa

Min katt har lagt sig till med en ovana, i alla fall betraktar jag det som en ovana... Han lägger saker i sitt vatten.

Det började med leksaksmössen och nu är det mina hårgummiband som är mest poppis. Oftast är det på natten eller när jag är på jobbet, har aldrig sett honom gå dit och lägga något. Det har hänt så pass många gånger (nästan varje dag i någon månad) att det inte kan vara en tillfällighet.

Någon annan som har en katt som gör likadant? Någon som har en teori om varför?

Sv: saker i vattnet

så det är bara min katt som är knasig? :smirk:

Nja, min ena katt lägger inte saker i vattenskålen, men han bär iväg med alla sina leksaker och gömmer dem på ett ställe där ingen annan hittar dem. Rätt vad det är så ser man honom med en av leksakerna som varit borta jättelänge, så han vet var han har dem.
Han gör det inte lika mycket längre eftersom det finns möjlighet för honom att vara ute mycket mera nu än tidigare.
Jag har 4 katter och alla har de sina egenheter, men det är ju det som är så charmigt med dem!

Min kisse lägger också saker i vattenskålen. :smirk: Och så har hon en gömma under min säng. Hittar ett antal hårsnoddar både i vattenskålen och under sängen varje dag.. :D

Min katt badar också saker i vattenskålen, jag har faktiskt ingen aning om varför de gör så.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 539
Senast: bollen__
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 192
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 455
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 304
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar