sajt om foder?

F

flashback

Hej!
jag undrar om ni som jag tycker att det är svårt att hitta en bra fodersida på nätet där man kan läsa om alla fodersorter och vad de är bra för, örter, med forum och nyheter etc så därför tänkte jag starta en sådan sajt men innan jag gör det så tänkte jag kolla med er om ni tycker att det behövs en sådan sajt innan jag lägger ner för mycket arbete eller är det nåt annat ni saknar när det gäller hästar på nätet?

Sv: sajt om foder?

Bra ide..... kunde vara bra med allt på ett ställe...

Sv: sajt om foder?

hur ofta kommer det nyheter inom foder? och foderforumet här? är det extremt överbelamrat så man MÅSTE skapa ett helt eget foderforum?

jag har nästan skrivit klart ett arbete om foder och tänkte slänga ut det som hemsida, liknande Ninas fodersia (som inte ligger upp längre vad jag vet).. (kolla min tråd på foder om mitt arbete)

så ja jag tycker kanske att det är onödigt arbete för dig, men du kan gärna få vara först att kolla på min fodersida och ge sympunkter och peka på vad vad jag glömt :o

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 083
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Hej! Som rubriken lyder så undrar jag vad ni har för foder till valp? Det finns ju mer val av foder än man kan räkna nästan! Min kom...
2
Svar
22
· Visningar
1 170
Senast: linnsan
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 815
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 262
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London