9 onda? Verkar rätt osannolikt va? 9 onda mot 9 goda och så Gollum för sig själv?Finns det inga bybor med i leken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
9 onda? Verkar rätt osannolikt va? 9 onda mot 9 goda och så Gollum för sig själv?Finns det inga bybor med i leken?
Ja men precis9 onda? Verkar rätt osannolikt va? 9 onda mot 9 goda och så Gollum för sig själv?
Alltså jag blir bara snurrig av att läsa rollistan.Min plan är att sova nu och sedan imorgon se om jag behöver fråga nåt eller om nån annan hunnit före.
Fått min roll iaf, sov gott alla.![]()
Det är påsk och nåt Jesusrelaterat på tv så jag är busy!Jag visste att jag skulle glömma något, det finns en eller flera bybor. Skulle du kunna korrigera @LenaH eller @Snurrfian
Jag popcornläser den alltid men det innebär inte att det går in...Du läste i alla fall![]()
KorrektBara så jag fattat rätt @Lobelia
Samma person kan teoretiskt sätt ha ringen hela leken, och använda förmågorna om och om igen så länge alla förmågor används innan man tar någon en gång till?
Jag lottar vem som får gissa.Och en bara fråga: Vad händer om den motsatta sidan gissar rätt på vem som har ringen? Och lottar du vem som får gissa på den aktuella sidan?
Han kan inte käkas eller lynchas. Det går att få ut honom på andra vis.Och Gollum är alltså osårbar tills dessa att han fått ringen och sen kan han åka ut?
Korrekt.Och har han ringen vinner han, annars vinner antingen onda eller goda, utan att han påverkar?
I stilen att "Lobelia har ringen"?Det händer inget särskilt förutom att ringbärarens identitet är röjd för personen.
Så t.ex. självmordsbombaren kan döda honom?Det går att få ut honom på andra vis.
Nja, i stil med "rätt" eller "fel" som svar på gissningen.I stilen att "Lobelia har ringen"?
JaSå t.ex. självmordsbombaren kan döda honom?
[...]
Vinstvillkor: Leken avslutas när alla onda är döda alternativt att orcherna är i majoritet. Den sida som har ringen när leken avslutas vinner.
En del saker tänker jag att de visar sig med tiden och sedan liter jag fullt och fast på att @quarter4ever kommer att bomba LL med frågor