Sagan är slut

Nu är han borta, min älskade häst. Han som alltid funnits där vid min sida i 12 år, genom livets dalar och toppar.
Han har betytt mycket för många och varit otroligt älskad.

Min fina häst! Du kommer alltid saknas mig. ❤❤❤

IMG_20221007_083931_639.webp

Så väldigt vackra foton på din fina häst, jag sörjer uppriktigt din förlust, vet hur svårt och hemskt steg det är att ta för sin älskade. 💔❤️‍🩹😢

Här ägnat kvällen åt att titta på filmer med Dacke, har mååånga, och nu börjar jag förstå att han är borta.
Känns tungt att aldrig få se honom igen, dra handen genom hans päls, lukta honom på mulen och fläta hans man.
Var på stallet idag och hämtade mycket av hans saker, kändes så tomt.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag märker att folk i min närhet alltid ska tycka till om val jag gör. Jag vet att de flesta är rädda och därav kan ju detta vara av...
2
Svar
33
· Visningar
2 221
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
958
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
8
· Visningar
1 032
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama