Sagan är slut

Nu är han borta, min älskade häst. Han som alltid funnits där vid min sida i 12 år, genom livets dalar och toppar.
Han har betytt mycket för många och varit otroligt älskad.

Min fina häst! Du kommer alltid saknas mig. ❤❤❤

IMG_20221007_083931_639.webp

Så väldigt vackra foton på din fina häst, jag sörjer uppriktigt din förlust, vet hur svårt och hemskt steg det är att ta för sin älskade. 💔❤️‍🩹😢

Här ägnat kvällen åt att titta på filmer med Dacke, har mååånga, och nu börjar jag förstå att han är borta.
Känns tungt att aldrig få se honom igen, dra handen genom hans päls, lukta honom på mulen och fläta hans man.
Var på stallet idag och hämtade mycket av hans saker, kändes så tomt.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag märker att folk i min närhet alltid ska tycka till om val jag gör. Jag vet att de flesta är rädda och därav kan ju detta vara av...
2
Svar
33
· Visningar
2 430
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
472
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
619
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?