Sagan är slut

Nu är han borta, min älskade häst. Han som alltid funnits där vid min sida i 12 år, genom livets dalar och toppar.
Han har betytt mycket för många och varit otroligt älskad.

Min fina häst! Du kommer alltid saknas mig. ❤❤❤

IMG_20221007_083931_639.webp

En sådan hemsk dag, och samtidigt så fina foton och minnen. Är själv så glad för att en kompis tog flera jättefina foton på mig och fuxen innan jag miste honom. När sorgen är som mest akut hjälper det tyvärr inte, men jag hoppas att du efter en tid också kommer att kunna titta på dem och minnas alla de fina stunderna ni hade tillsammans, framför den värsta och svåraste dagen. Stor kram. :heart

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag märker att folk i min närhet alltid ska tycka till om val jag gör. Jag vet att de flesta är rädda och därav kan ju detta vara av...
2
Svar
33
· Visningar
2 221
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
958
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vet att jag har skrivit tidigare men jag blir för ledsen av att läsa om det och jag har inget minne av vad jag har skrivit pga...
Svar
8
· Visningar
1 032
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känns som att en ångvält kört över mig och jag har varit ute i krig under 7 svåra år typ. Började i helgen med att Sotis blev dålig...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama