Sagan är slut

Nu är han borta, min älskade häst. Han som alltid funnits där vid min sida i 12 år, genom livets dalar och toppar.
Han har betytt mycket för många och varit otroligt älskad.

Min fina häst! Du kommer alltid saknas mig. ❤❤❤

IMG_20221007_083931_639.webp

En sådan hemsk dag, och samtidigt så fina foton och minnen. Är själv så glad för att en kompis tog flera jättefina foton på mig och fuxen innan jag miste honom. När sorgen är som mest akut hjälper det tyvärr inte, men jag hoppas att du efter en tid också kommer att kunna titta på dem och minnas alla de fina stunderna ni hade tillsammans, framför den värsta och svåraste dagen. Stor kram. :heart

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: MML
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag märker att folk i min närhet alltid ska tycka till om val jag gör. Jag vet att de flesta är rädda och därav kan ju detta vara av...
2
Svar
33
· Visningar
2 430
  • Artikel Artikel
Dagbok ... men jag står stilla, fortfarande väntandes på att livet ska börja trots att det nu bara är ett år kvar till 30. Det är på dagar som...
Svar
4
· Visningar
472
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet att flera här har gjort det och nu står jag själv lite inför något slags bokslut. Min partner har fått en karriärmöjlighet som det...
Svar
4
· Visningar
619
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Världscupen 2024/2025