ako
Trådstartare
Fruktansvärt!!! Jag läste bara snabbt i affären, köpte inte tidningen för jag tyckte det var så HEMSKT!!!! Tydligen blev den lille kraftigt kräksjuk, de åkte mot akuten men ringde även sjukvårdsupplysningen (vilket de stackars, stackars föräldrarna lär ångra så länge de lever) som uppmanade dem att åka hem, för det var säkert bara kräksjuka. De ställde inte frågot för att utesluta något allvarligare heller. Barnet fortsatte kräkas under natten, blev sedan kraftigt och snabbt försämrad och dog i mammans armar. Obduktionsrapporten visade tarmvred. Hade inte Sjukvårdsupplysningen sagt åt dem att åka hem hade ungen troligen klarat sig ju. Som jag förstod det kommer den de pratade med att prickas men vad hjälper det när en liten inte finns mer...
Jag tyckte så enormt synd om familjen,och även om den lille innan han dog (har man sett en häst med tarmvred är det lätt att föreställa sig hur hemskt det är), och kände även såklart den typiska mammakänslan "INGET FÅR HÄNDA LUDVIG!!!!" så att jag misstänker att jag varit en sämre ridlärare än vanligt i kväll. Så himla fruktansvärt...
OBS att jag inte känner dem, jag såg det bara i tidningen i affären, o bilden på en glad liten kille i en gunga ...
Jag tyckte så enormt synd om familjen,och även om den lille innan han dog (har man sett en häst med tarmvred är det lätt att föreställa sig hur hemskt det är), och kände även såklart den typiska mammakänslan "INGET FÅR HÄNDA LUDVIG!!!!" så att jag misstänker att jag varit en sämre ridlärare än vanligt i kväll. Så himla fruktansvärt...
OBS att jag inte känner dem, jag såg det bara i tidningen i affären, o bilden på en glad liten kille i en gunga ...