Såg ni barbacka i går?

Macken22

Trådstartare
Det var ett repotage om distans med! Jag kom in i slutet tyvärr så jag ska försöka titta på reprisen.
Repris är på söndag 10.45 om jag inte minns fel. :D

Sv: Såg ni barbacka i går?

Macken22 skrev:
Det var ett repotage om distans med! Jag kom in i slutet tyvärr så jag ska försöka titta på reprisen.
Repris är på söndag 10.45 om jag inte minns fel. :D

Var det det som var från Nybygget? Typiskt att reprisen är när jag skall rida just en distanstävling. Jag red nämligen Nybygget och det skulle vara så roligt att se.

Hälsning Maja

www.svt.se/barbacka kan man se programmet. Det var inte så många minuter, men ett härligt upplopp fick de med iaf. Jag blev sugen på att rida själv kan jag säga... Undrar just om jag får slippa vara funktionär på söndag?

Fy vad taskigt! Jag som var så snäll och plockade 10 kardborrar ur svansen på honom igår...
Jaja, jag får väl nöja mig med att sitta och häcka i sekretariatet.

Oh...vad tävlingssugen jag blev nu då. :love:

Missade det igår, men kollade på nätet nu, dock asdålig bild. Måste komma ihåg att kolla på det på söndag. :D

Galadriel skrev:
www.svt.se/barbacka kan man se programmet. Det var inte så många minuter, men ett härligt upplopp fick de med iaf. Jag blev sugen på att rida själv kan jag säga... Undrar just om jag får slippa vara funktionär på söndag?

Jag fattar inte var. Hittade alla möjliga videoklipp inom hästsport, men ingen distans.

Hälsning Maja

KLicka på länken, sen på "titta", sen på program, välj program 3.

Wiiii! Helt perfekt att man kan titta på tidigare program på nätet. Nu har jag sett både det andra och det tredje programmet som jag missade när det gick. :)

Blir otroligt ridsugen och inspirerad av att se alla inslag. Känner att jag vill testa alla möjliga sorters inriktingar med min häst! Nu MÅSTE jag ut på en ridtur! hihihi :bump: :bump:

Nu fick jag också sett det. Vad sugen man blir, och du Galadriel jag får rida på söndag. Ne ne ne ne ne ne.... (Eftersomd det nu inte finns en gubbe som räcker ut tungan)

Hälsning Maja

Ja, livet är orättvist.
Tur att tiden går fort, så det snart är dags för Gotland!

Aha,perfekt & kunna se på nätet! :)
Med bra dator vill säga,kollade på jobbet :D
Är reprisen sön 10.45?Måste jag se då!(så man ser lite bättre)
Blev tävlingssugen! :d :)

Haha, ja, gör jag det (hoppade av funktionärsplatsen nu) har jag väl satt min sista potatis och kan se mig i månen efter att få rida hos CK igen :D

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 728
Senast: mars
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 159
Senast: Raderad medlem 149639
·
Utrustning Vad finns det för säkra färger att använda för att måla häst med? Tanken är att måla en svart häst med vita zebra-linjer, så någon vit...
Svar
6
· Visningar
637
Senast: WildHorse
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 170

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod

Hästrelaterat