Säg inte att jag ska...

nypet

Trådstartare
kolla på den nålade tråden nu för det har jag gjort och fattar absolut ingenting.

Men hur lägger jag in bilder i trådarna? Jag börjar bli galen :O

snälla hjälp

Sv: Säg inte att jag ska...

Du har inte alls läst den nålade tråden, för då hade du följt länkarna till rätt forum :angel:

Läs igen!

som Tjôta skriver så finns hjälpen i den nålade tråden, länkarna leder dig nämligen till en tråd där du kan fråga i... ;) ;)

jag gick in på den nålade och tryckte på länken.
"nget $idname specifierat. Om du försökte nå en tråd eller ett inlägg är det troligen borttaget, om du försökte nå något annat bör du meddela den webbansvarige." okej, så det är alltså så man lägge rin bilder. Tack så mycket ja.

Den andra länken då? :angel:

Tydligen har gern (moderatorn) börjat städa bland gamla trådar och inte kollat om det är länkat till de bortstädade trådarna i de nålade.

Nope, det finns TVÅ länkar i den tråden. Den första leder dig dit du ska.

Det finns två. Orden "egen nålad tråd på forumet Datorer" är en länk som leder till http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=654197.

sedan igår så har Gunnar ändrat så nu finns det faktist bara en och det är den länken som heter : egen nålad tråd på forumet Datorer...

Jag trianglade tråden igår för jag märkte att den andra länken inte funkade... ;) ;) ;)

Men det är den länken vi har pratat om hela tiden att TS skall titta i...

och i den nålade tråden på hjälp så står det: Frågor om bilder har en egen nålad tråd på forumet Datorer. Gå in och läs där. Hittar ni inget bra svar så ställ frågan i den tråden istället.

Exempel:
*Hur laddar jag upp en bild/film på internet?
*Varför fungerar inte min användarbild?
*Hur kan jag visa bilder på Bukefalos?

jag vet, det är ju påsklov, då får man va lite småtrög (A)

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 558
Senast: Tilly_85
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
1 149
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama