Säg mig, vad ser ni?????

Sv: Säg mig, vad ser ni?????

Två plus blev väl minus på ekvationslektionerna?! Äh, fick IG i matte B så lyssna inte på mig.;)

Grattis!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Säg mig, vad ser ni?????

Ta inte ett tredje test, då blir det ju trillingar:p

Skämt åsido, ett riktigt stort Grattis från millus i Värmland!
 
Sv: Säg mig, vad ser ni?????

Ta inte ett tredje test, då blir det ju trillingar:p

Skämt åsido, ett riktigt stort Grattis från millus i Värmland!

haha, då är det risk för trillingar nu då :D, tog det sista testet idag på morgonen...

18080656.jpg



ja, ni ser ju själva :D, haha, tänk om det ÄR trillingar?
 
Sv: Säg mig, vad ser ni?????

Åhh GRATTIS!!

Vad jag själv börjar längta tills jag får det så här. visst nyss slutat med pillerna men men......:angel:
 
Sv: Säg mig, vad ser ni?????

Grattis!:banana:

Jag fick en så konstig känsla imagen när jag såg dina bilder på testet, kom och tänka på när jag själv satt med ett test sådär framför mig, med ett + på. Obeskrivlig känsla, panik, glädje, allt på samma gång
 
Sv: Säg mig, vad ser ni?????

ja precis!

känslorna när jag ser resultatet går inte att beskriva!

känner både gläjde, panik å ångest just nu. detta var ju inte ett dugg planerat! men lika glad är jag i alla fall!

tim, min son var ju inte heller planerad...
 
Sv: Säg mig, vad ser ni?????

*kl*

tack så jättemycket allihopa :)

haha, sitter i telefon med min mamma nu, undrar när hon ska sluta babbla så man får en chans att berätta för henne :D
 
Sv: Säg mig, vad ser ni?????

Fick du berätta för din mamma nu då? :D
*Attans så nyfiken* :angel:

Och grattis!
 
Senast ändrad:
Sv: Säg mig, vad ser ni?????

åh! grattis! :D
Gör som Domino gjorde när du berättar för gubben, tänd lampan i ugnen och lägg dit en bulle :D

Själv hoppas jag att jag är gravid den här gången, känns funky i nedre regionerna :p
tror vi prickade in ägglossningen exakt, för ca 12 dagar sedan. brukar ha ont i några dagar vid ägglossning å sen brukar det vara lugnt ända fram till 1-2 dagar innan mens.. men nu känns det bara... skumt! å pirrigt å lite ont.
men jag törs absolut inte testa, för jag blir varken mer eller mindre gravid för det ;)
 
Sv: Säg mig, vad ser ni?????

Grattis !!!!!!

Vad sa mamma ? Har sambo fått veta än? Har du nån plan?
Skvallra nu :bump:
 
Sv: Säg mig, vad ser ni?????

*kl*

åh, vad alla är nyfikna då :D

skrev ju här innan när jag hade mamma i telefon, kan inte direkt ta det öga mot öga med henne för att berätta då hon bor i sthlm, typ 50 mil härifrån... hon pratade på om allt möjligt, till å med så man kunde gått ut en sväng med hunden å hon hade inte märkt att man inte var kvar i luren :p

men i alla fall, till slut så frågade jag henne vad hon ska göra i höst.
M:vaddå, så långt planerar inte jag.
Jag:nähä, det gör jag...
M: vad ska du göra då?
Jag: tänkte om du ville bli mormor i oktober?
M:skojar du? när då?
Jag: så som jag tror så blir det den 4: oktober.
M: haha, va komiskt! ärligt?
Jag: ja, det är sant.
M: va roligt! grattis! men du skulle ju inte ha fler barn? fast det skulle du ju inte innan du fick tim heller...
Jag: nä, det var ju inte planerat...
M: men då kommer jag å hämtar tim i höst så kan ni ta bebisen!
Jag: haha, tror jag behåller båda faktiskt!


så hon blev glad :)
det som hon tyckte var komiskt är att min storebror kom den 5:e oktober (var beräknad till den 3:e), så jag följer i min mammas fotspår så att säga :D

men hon tyckte han skulle komma på hennes födelsedag istället, den 26:e september.

men nu är jag inte hundra på 4:e oktober, det får ett vul säkerställa!

jag ringde min man igår å berättade som det var. så chokad han lät!
men jag hörde att han hade ett stort smile på läpparna så det var nog inte helt fel med en liten till :)

sen så ska vi förmodligen berätta för hans mamma å pappa på söndag, hans pappa fyller år imorgon å vi ska fira honom på söndag, det blir väl en trevlig födelsedagspresent? :)

haha, min syster ringde precis. hon undrade om det blir en flicka nu. haha, hur fan ska jag veta det? :D
 

Liknande trådar

Småbarn Såg ett inlägg på Instagram som sedan blev en efterföljande diskussionen IRL. Jag känner att jag nästan gått vilse i mitt eget huvud...
Svar
6
· Visningar
1 300
Senast: Badger
·
  • Artikel
Hästnyheter Vad är egentligen mekanismerna bakom tystnadskultur och hur kommer det sig att steget ibland är så stort för att säga ifrån när vi ser...
Svar
0
· Visningar
222
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Svindlande summor. För de får säga vad de vill i Göteborg. Det är på lördag världens mest penningstinna travlopp körs.
Svar
0
· Visningar
84
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 170
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall
  • Shettistråden del II

Omröstningar

Tillbaka
Upp