Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns det sadelutprovare t westernsadel? Man får ju inte efterlysa varor o tjänster, men att svara ja el nej på frågan måste väl vara tillåtet? PMa mig i sådant fall. Jag har en häst med bred, kort, sväng rygg o låg o bred manke. Har varit jättesvårt att hitta sadel. Tips?
De flesta större w-sadelbutiker brukar kunna prova ut om man åker dit med hästen. Scandinavian western är JÄTTEDUKTIGA på det här med sadlar, kan verkligen rekommenderas.
Ja precis, det finns allt sadelutprovare inom western med. Hade tippat på att en equiflex "shorty" eller trail & trek som den heter igentligen skulle passa din, men då gäller det ju närmre 20 papp för de finns inte begagnade i detta landet än direkt.....
Hej Chex, ja det är precis en Equiflex trail n trekk jag vill ha, men det är minst 6 mån väntetid. Jag har en Equiflex nr 135, men den passar just inte den här. Det är också den enda modellen jag sett begagnad. Kommer att få hjälp av återförsäljaren med annan lämplig sadel.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.