Sadelutprovare t westernsadel

fallon

Trådstartare
Finns det sadelutprovare t westernsadel? Man får ju inte efterlysa varor o tjänster, men att svara ja el nej på frågan måste väl vara tillåtet? PMa mig i sådant fall. Jag har en häst med bred, kort, sväng rygg o låg o bred manke. Har varit jättesvårt att hitta sadel. Tips?

Sv: Sadelutprovare t westernsadel

Ja det gör det.

De flesta större w-sadelbutiker brukar kunna prova ut om man åker dit med hästen. Scandinavian western är JÄTTEDUKTIGA på det här med sadlar, kan verkligen rekommenderas.

Ja precis, det finns allt sadelutprovare inom western med. Hade tippat på att en equiflex "shorty" eller trail & trek som den heter igentligen skulle passa din, men då gäller det ju närmre 20 papp för de finns inte begagnade i detta landet än direkt.....

Hej Chex, ja det är precis en Equiflex trail n trekk jag vill ha, men det är minst 6 mån väntetid. Jag har en Equiflex nr 135, men den passar just inte den här. Det är också den enda modellen jag sett begagnad. Kommer att få hjälp av återförsäljaren med annan lämplig sadel.

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
900
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Ni sadelnördar, snälla hjälp och utbilda mig! Jag behöver uppenbarligen en ny sadel till min 4-åring. Dessvärre är hon bred och utan...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 111
Senast: Oknytt
·
Utrustning Vad finns det för sadlar till en häst med avsaknad av manke? Finns det? Han är inte inriden än, men vill ju ha en sadel som passar...
Svar
3
· Visningar
1 350
Senast: animalasia
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 167
Senast: lillamy73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka