sadelprovning!!!

A

aurian

Hjälp!! står i begrepp att köpa ett underbart litet arabsto, problemet är bara att hon är inriden i western och har därför ingen vanlig sadel som jag kan köpa med (inte heller har hon haft någon så att man vet vad som passar). Måste därför hitta en bra, inte alltför dyr sadel som passar henne. Vill inte köpa någon superdyr sadel eftersom hon bara är fyra år och inte färdig än. Har letat halvt ihjäl mig efter sadelutprovare i stockholm men hittills kammat hem noll. Någon som har tips på var man kan hitta någon? Hästen står i grödinge nu men kommer att flytta till färingsö. Om det är någon som vet någon bra sadelutprovare i stockholm, snälla svara på detta inlägg!!!

Wintec är en bra sadel som man byta koppjärnet på, alltså om din häst ändrar sig. När du hittat en sadelprovare bör du fråga om du kan få prova den sadeln. :)

köp en bomlös sadel vetja! det har jag på min arabkille (som för övrigt står på färingsö ), och den formar sig efter hästen när den musklar på sig. jag har en barefoot som är en av den billigaste varianten...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle tacksamt ta emot råd! Jag har ägt häst/hästar i 16 år. Min första häst (varmblodstravare) flängde jag runt med i skogarna...
Svar
6
· Visningar
1 734
Senast: Efwa
·
Western Hej! Jag ska inom kort få en foderhäst, 4-årig paint, som jag förhoppningsvis ska köpa lite längre fram om allt går som tänkt :)...
Svar
9
· Visningar
2 256
Senast: gadriel
·
Western Hej hej. Vi har precis lagt handpenning på ett underbart litet varmblodsstosom mannen min ska luffa runt i skogen med. Han är...
Svar
2
· Visningar
1 269
Senast: 4BarsRR
·
J
Hästmänniskan Jag vet faktiskt inte riktigt hur jag ska kunna skriva detta i ett inlägg på bukefalos för att detta skall låta vettigt eller hur jag...
2
Svar
26
· Visningar
4 051

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att hitta sin fysiska hobby
  • *Ulvlek* Ronja Rövardotter
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka