Sadelproblem

P

pemblan

Helst vill jag ha en Goertz Liberté, eller alternativt en Globus Gloi som väl är likvärdig. Anledningen till det är att man sitter korrekt och har stöd för knäna. Tänker hitta en begagnad. Funderar vad finns det för fler sadlar som är likvärdiga och kanske inte så höga i pris?
Söker normal bomvidd kan jag väl tillägga, har försökt hitta på nätet och satt ut köpesannonser men än så länge inget napp.

Sv: Sadelproblem

Titta på annonssidan. Där finns en Globus gloi 34 vid. Kanske kan va nåt.

Hon är ganska lång, ryggen är lite stupande och normalbyggd rygg och manke

få se om jag klarar det:confused: tycker dt är lite omständigt

pic_show_id11870176.html

har inga bra bilder på henne, har haft henne sen i april och inga direkta exteriörbilder har tagits. Är impad av mig själv att lyckats fixa pixbox och ordna dit denna bilden.

Liknande trådar

Utrustning Söker lite tips på modeller som kan vara värda att titta på inför veckan då vi ska besöka sadelprovare. Då både jag och häst är ganska...
Svar
3
· Visningar
1 796
Senast: tuaphua
·
Utrustning Med ny häst så är jag tillbaka till sadelträsket igen.. suck! Har läst runt på olika trådar här på buke och fått en hel del nya...
Svar
13
· Visningar
13 180
Senast: Nepenthe
·
Utrustning [/IMG] [/IMG][/IMG] letar lite smått efter hoppsadel till min häst då den jag har inte ligger bra, glappar bak och har inte riktigt...
Svar
3
· Visningar
1 274
Senast: Buck
·
Utrustning Jag har en unghäst e.Akribori med kort, närmast spikrak och väldigt bred platt (tänk ponny...) rygg och en relativt "normal" manke. Vi...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
19 467
Senast: Supersalt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?