Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vart kan man hitta det nånstans?
Jag vill inte ha i galon eller fleece, utan ett i bomull. Gärna marin eller blått.
Finns det sadelöverdrag som hör till Edinburghs dressyrsadlar? I såna fall skulle jag helst ha ett sånt!
På exclusive (dom som syr tycken och schabrak och boxgardiner) kan man få sadelöverdrag med broderat på, kunde iallefall, jättefint men lite dyrt...........
Lillhästen i Stav har sadelöverdrag, kolla in deras hemsida för mer info. www.lillhastenistav.se (kolla vidare på Brodyrverkstan) Detta är i bomull men dock så är det svart.
Kostar 90:-, går även att få brodyr på det!
Hästnyheter Men vad arg jag blir! Låt hästen somna in ifred. Nitton år är inte skitgammalt, men jag kan inte tänka mig annat än att en sådan karriär...
Hundavel & Ras Jag har två mellanpudlar och tycker absolut att de kan passa in på det du beskriver. De är verkligen sportiga, rörliga, glada och pigga...
Lantbruksdjur Nu väger han cirkus 11kg och är som sagt den raraste av lamm. Men jag fattar, det är inte bra att spara bagg-flasklamm.
Som kastrat kan...