Sadelöverdrag

Solvira

Trådstartare
Vart kan man hitta det nånstans?
Jag vill inte ha i galon eller fleece, utan ett i bomull. Gärna marin eller blått.
Finns det sadelöverdrag som hör till Edinburghs dressyrsadlar? I såna fall skulle jag helst ha ett sånt! :bow:

Sv: Sadelöverdrag

hör med butiker som säljer de sadelmärket du har. Manbrukar kunna få köpa ett löst.

På exclusive (dom som syr tycken och schabrak och boxgardiner) kan man få sadelöverdrag med broderat på, kunde iallefall, jättefint men lite dyrt...........

Lillhästen i Stav har sadelöverdrag, kolla in deras hemsida för mer info. www.lillhastenistav.se (kolla vidare på Brodyrverkstan) Detta är i bomull men dock så är det svart.
Kostar 90:-, går även att få brodyr på det!

Tack så mycket, då ska jag ta och höra med dem nästa gång jag är i Sthlm! :bow:

Fortfarande Grevinnan>> Ja, de var ju ganska fina... Lite dyra, som sagt. Är ju mycket som ska inhandlas när man köpt ny sadel. :p

cactuspower>> Ja, har funderat på dem med. Men som sagt, kan jag få tag på ett marint tar jag mycket hellre det. :p

Liknande trådar

Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
5
· Visningar
348
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 729
Senast: Edla
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
584
Senast: skiesabove
·
Hemmet Börjar bli lite less på mina lakan från Ikea (Ullvide) då de inte blir riktigt rena i tvätten + att jag ofta måste tvätta madrasskyddet...
Svar
16
· Visningar
654
Senast: Jfrelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Svensk Politik 4
  • Maxdos mediciner

Hund, Katt, Andra Djur