Sadelhjälp

nesjla

Trådstartare
Jag är på sadeljakt å tittar därför lite extra noga på sadlarna på de distansbilder som ligger ute på nätet. Hittade denna å tycker den ser riktigt skön ut, dessutom med en hel del bra ringar å fästen baktill. Är det någon som vet vad det är för sadel?

1287781086_resized.jpg

Undrar också om det är någon som vet vad Maria A-P rider i?

/Emma

Sv: Sadelhjälp

Tycker det ser ut att kunna vara en Wintec endurance.
Det är i sådana fall toppen!

Tack för tipset! =) Fast jag tror att denna är i läder, å då går väl Wintec-sadlarna bort eller? Ska se om jag kan hitta någon bättre bild på den...

De tjocka fluffiga knästöden påminner om min Arabian. Jag tippar på en Arabian med ullbossor. Men det är verkligen bara en gissning ;)

Jag är på sadeljakt å tittar därför lite extra noga på sadlarna på de distansbilder som ligger ute på nätet. Hittade denna å tycker den ser riktigt skön ut, dessutom med en hel del bra ringar å fästen baktill. Är det någon som vet vad det är för sadel?

1287781086_resized.jpg

Undrar också om det är någon som vet vad Maria A-P rider i?

/Emma

Hej hej!

Vet du vem ryttaren är?

Jag har en gissning om vem det är och om det är den jag tror så är jag övertygad om att du kan kontakta henne och fråga om sadeln!

/Camilla :laugh:

Tack för tipset! =) Fast jag tror att denna är i läder, å då går väl Wintec-sadlarna bort eller? Ska se om jag kan hitta någon bättre bild på den...

Wintec finns i läder, men heter då Bates och de är då tyvärr ungefär dubbelt så dyra.

Tack för alla svar!

Jo, jag vet vem ryttaren är men har inga kontaktuppgifter. PM:ar dig! :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 540
Senast: Blyger
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
4 155
Senast: lillamy73
·
Utrustning Fick en Globus Loke utprovad till hästen i början av sommaren och den ligger verkligen helt kanon! Nu är jag ute efter en mer renodlad...
Svar
2
· Visningar
1 489
Senast: Aleel
·
Utrustning Jag har haft ute många olika utprovare och provat väldigt mycket olika sadlar men ändå har det inte löst sig för mig och min häst. Hon...
Svar
8
· Visningar
2 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka