Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag tycker inte att det är svårt att få tag på bruna sadelgjord 130 är en vanlig storlek så du borde inte ha några problem att hitta.
Jag har 140 till mitt sto, och jag fick leta i ett par affärer innan jag hittade SVART i 140.
Jag har bara ridit med magplatta på mitt sto men jag skulle nog säga att det nog inte är nån anmärkningsvärd skillnad mellan vanlig och magplatta.
HG, Dyon, Butet, Prestige har jag, bara älskar den gjorden, är så mjuk och formbar samt att knäppet under sadeln till martingal och dylik är superbra, känns stabilt liksom!
Jag har märkt skillnad på pollan när jag spänner sadelgjorden, hon tycker inte att det är lika obehagligt med magplattan iom att den jämnar ut trycket och fördelar det på en större yta.
Jag har en svart magplatta frön Börjes, suverän till det priset.
Och en märkeslös från Skara, också den otroligt fin.
Känns inte lönt att köpa ngn dyrare när min polla ändå misshandlar ihjäl sina stackars magplattor
Okej detta låter bra... Jag funderar på den från h**ks Då jag har några hundra i rabatt...Så det blir billigare för mig att köpa den. Men de borde ju vara liknande kvaliteé=)
Jag har en svart magplatta från GG som jag köpte på Sharpmans. Den har en stor och bra platta med både en ring och en "läderlapp" som man kan sätta förbyglen i.
Fick lägga ut endel för den men jag har fått så mycket tillbaka! Sadlen ligger bättre, och eftersom jag ser att det är märken i den så är den användbar..
Jag tror inte alls det är svårt att få tag i vad du behöver
AJg har de främst för att jag tycker att sadeln ligger bättre och för anläggningsytan blir bättre=) MEn samtidigt så hoppar vi ibland och ja... Man kan aldrig skydda för mycket!
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Juridik & Ekonomi Skulle inte säga att det det var något varken odramatisk eller enkelt, kaotiskt kan man väl säga, långa inläggningar under både bup...
Skola & Jobb Det är så motstridigt att det på många sätt blivit sämre eftersom kunskapen inom skolan om NPF generellt blivit högre (självklart finns...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.