Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Känn en gång till... För den ligger i bakvikt och är för smal... Har du bild på avtrycken efter ridning? (på häst eller schabraket) Ta gärna bild på avtrycken när du har ridit hästen svettig.
Kan jag använda den här så länge? Har haft ut sadelprovare men problemet är att hon inte har några egna sadlar att prova därför blir det så här dumt. Köpte den här i helgen i hopp om att det var rätt.. men det verkar som det blev fel ändå. Inte så lätt att veta att det skiljer i årsmodeller oxå...suck, det här är en albion legend mw -01
Jo, jag har skrotat den, eller rättare sagt den ska inte vara på min häst. Den dumma vara bara att jag liksom fick hjärnsläpp och köpte den Men jag använder den inte!!! Den är redan ut annonserad, hoppas nån annan vill ha den istället, för den var väldans skön att sitta. Kanske får göra Tv-fåtölj av den
Hundavel & Ras Min kusin har två korthåriga collies, de hade passat perfekt. Inte lika glada i alla och envar som golden och labbe men ändå trevliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.