Du anvÀnder en gammal webblÀsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser pÄ ett riktigt sÀtt. Du bör uppgradera eller anvÀnda en annan webblÀsare.
Utrustning
Ăr det nĂ„gon hĂ€r som rider i ghost sadel? Jag funderar pĂ„ att köpa en sĂ„dan men har inte suttit i en sĂ„dan tidigare. Den bomlösa sadel...
Utrustning
Hej!
Nybörjare pÄ bomlös sadel. Hittade en begagnad frÄn hööks som endast Àr provad. Padd under och allt sÄg fint ut. Men sÄ nÀr jag...
Utrustning
Vad behöver jag för utrustning för att lÀgga i tappade broddar pÄ hÀsten? Min hÀst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket...
HÀstnyheter En man i Sjöbo kommun har dömts till fÀngelse för djurplÄgeri efter att en hÀst han var fodervÀrd för dog av svÀlt. HÀsten hade legat...
Ăvr. Hund Vi har överlevt vĂ„ran första start i muddypaws, lerigt, blött och jobbigt men jĂ€kligt roligt.
SĂ„ fĂ„r bli en start i september igen đ...
KatthÀlsa Jag har haft en katt som vid ett tillfÀlle hade blÄsljud nÀr vi var hos vet. Ultraljudad av kardiologi ua, och blev 18 Är innan han fick...
AnlÀggning Om dom bara hade skickat ett formellt kravbrev, dÀr dom efterfrÄgar pengar som dom anser ridskolan Àr skyldig dom- dÄ hade jag kunnat...
Dressyr Vi har tÀvlat i dagarna tvÄ och jag Àr överlag vÀldigt nöjd, speciellt med hÀsten som stÀllde upp sÄ fint och var bÀttre dag tvÄ Àn...
HÀsthantering Det hÀr Àr sÄ intressant att det finns hÀstÀgare som tycker folk ska rida deras tokar. Har man ingen sjÀlvinsikt liksom?
Min hÀst Àr 90%...