Sadel till tre åring...?!

Sv: Sadel till tre åring...?!

Jag kan bara hålla med dig, det är jobbigt. Jag som själv inte kan så mycket om sadlar och för den delen inte alls gillar ridsadlar särskilt mycket är det väldigt jobbigt för.

Men jag är väldigt glad över att jag har hittat en bra bomlös som hästen tycker om iallafall.
Sen alla dom sadlar som jag tycker är snygga och bekväma passar ju inte hästen eftersom han är så bred.

Aja vi får se om jag hittar nått bra till honom när det är dags att börja rida mer kontinuerligt.

Sv: Sadel till tre åring...?!

Ja jag hoppas du hittar ngn, när det blir dax att rida lite mera. Själv känns det som "hopplöst fall" just nu. Letar och letar, men hittar inget som verkar värst bra. Mina enda krav just nu är att det ska vara hyffsat pris, och ligga bra. Mej själv, och vad jag tycker om sadeln, om den är jätte skön lr inte, det får komma i andra hand, så länge jag kan sitta rätt, och lätt i sadeln.
Har gett upp om att hitta ngn sadel till jätte bra pris, som passar både mej och killen perfekt. Så jag får betala lite mera nu, för jag måste verkligen få tag i en sadel.
En syntet hade inte varit helt fel, men verkar vara brist på just begagnade syntetsadlar här omkring just nu.

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 287
Senast: Ajda
·
Kropp & Själ Jag kommer att behöva flytta ifrån mitt barn. Hur ska man leva med sig själv efter det? Hur ska man överleva med att bara få ha sitt...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
14 630
Utrustning Hej, jag hjälper min granne med sin ridtravare som hon inte har haft tid till på länge. Sadel som används till hästen ligger inte bra på...
Svar
4
· Visningar
1 038
Senast: Jerseyite
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 200
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar