Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad sa dina föräldrar när du ville åka ner till Tyskland? Hur kom du i kontakt med stallet? Hur var det att lämna allt bakom dig i ett helt år bara 16år gammal? Var det inte jobbigt när man inte kan ta sig runt själv med tanke på att msn inte har körkort?Jag gjorde det och åkte till Tyskland, för mig var det jättebra!
Dels fick jag en bra merit på CV:t som gjorde det lätt att få jobb hemma i Sverige igen och sen lärde jag mig tyska som jag kunde tenta av på gymnasiet och få några gratis MVG i betyget.
Är det något du undrar över är det bara att fråga![]()
Vad sa dina föräldrar när du ville åka ner till Tyskland? Hur kom du i kontakt med stallet? Hur var det att lämna allt bakom dig i ett helt år bara 16år gammal? Var det inte jobbigt när man inte kan ta sig runt själv med tanke på att msn inte har körkort?
Jag hade inte varit redo som 16-åring att åka iväg och jobba. Däremot efter gymnasiet hade jag en annan mognad. Men det är nog väldigt individuellt.