Så vilka kommer till Norrköping nästa helg?

F

Filippan83

Och ställer hund?
Någon dvärgpinscher motståndare som ska krossas tom kanske hehehehe...

Sv: Så vilka kommer till Norrköping nästa helg?

Är det verkligen inte nån som ska dit?

jag skulle med en av mina pinnar men hade inte råd med anmälningsavgiften+att jag e glömsk.(kan ju anmäla någon annan dag än den sista!) *suck*
så du får slå de som är där lite åt mig med. :angel:

Jag ska ställa ut både min och mammas dalmatiner, så vi möts väl på Best in Show? :D

(Optimist på hög nivå :banana: )

Hahhaha, ja det låter bra tycker jag! Väl där så ska jag bli 1:a då, och du på en hedrande fin 2:a plats!
Men i praktiken kanske det blir tufft, varken dvärgpinscher eller dalmatiner brukar väl (oftast) inte placera sig i bis finalerna... Med undantag för norrköping då;)

Jo, alltid!
Våra hundar är så balanserade och vackert uppbyggda att folk kommer att tappa andan. De kommer stå med hängande hakor och beundra hundarna när de flyger fram ^^
Ok, jag är snäll. Dvärgpinschern får vinna den här gången. Men Diva som ställs ut i valpklass kommer givetvis att ta BIS:et som gäller hennes åldersgrupp :banana:

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
558
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 130
Senast: AraSlei
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 274
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix