Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi vet inget om TS och jag tycker hon behöver lite pep, hon ska inte känna sig som en dålig hästägaren. Varför skulle ho vara okuning för?
men alltså, jag blir också så trött på vissa hästmänniskor.
Enligt dom ska man rida bra och minsta fel man gör tkr dom man e dålig o oerfaren och i princip inte borde rida ^o)
men alltså jag då, som t.ex inte är välrdens bästa ryttare, måste jag då ta den jävla skiten och sluta rida bara för att jag inte är tillräckligt erfaren? alla har väl rätt till att hålla på med hästar? vem säger att man förstör hästen om man rider dåligt? Blir bara så trött på det. Känns som om att det bara är duktiga snobb ryttare som får hålla på me hästar.
Peppa på, men utgå inte ifrån att hon gör rätt bara för att hon äger hästen.
Självklart inte, men vi vet ju inte om TS gör rätt eller inte.
Jag tycker det känns onödigt att diskutera detta.
Tack så oerhört mycket igen för alla nya kommentarer.
Jag kan inte säja att jag är duktig på hästar. Jag kan faktiskt inte alls så mycket, men jag vet att jag kan min häst. Och jag har lärt mig att läsa honom genom att ta mycket hjälp.
Även fast någon skulle komma fram och fråga mig om jag ville ha tips så är det inte säkert att jag skulle gå med på det. Självklart skulle jag lyssna och ge det ett försök men jag är väldigt rädd om min pålle så jag kanske anser att det rådet inte passar in på mig och min häst.
Ist skulle jag fråga dom hästmänniskorna/min ridlärare som jag litar på runt omkring mig. Jag är en sån som frågar om ALLT och vill lära mig men jag tar bara hjälp utav såna som jag har fortroende för.
För hur vet man om någon är duktig nog? Och jag är nog för feg för att chansa..
Sen vill jag bara tillägga att jag ALDRIG skulle låta någon som jag inte har förtroende för longera eller rida min häst. Framför allt inte en främmande person.