Så stolt!

B

Breakdown

Var nyss ute med hunden, han fick gå lös som han alltid får göra under nätterna då det ändå inte är några hundar ute, trodde jag!

Halvvägs hemma trippar han på ca 10 meter framför mig när jag ser en man med två hundar komma gående, min hund får syn på dem och jag trodde han skulle springa o hoppa på dem som han har gjort innan så jag skrek KOM HIT.

och den lilla söta hunden kom kutandes direkt! Första gången han har kommit när han ser andra hundar och jag är så glad nu! :banana: allt arbete den senaste månaden har visat sig vara positiv.

han fick massa beröm och godis för att han var så duktig :love:

gladgladglad! :banana: :bump: :banana: :bump: :banana:

Sv: Så stolt!

Visst känns det underbart inombords när man uppnår resultat!:bump:
Grattis till er båda.

Sv: Så stolt!

Ja verkligen, har en sådan kittlade gladhetskänsla i magen!
tack!

:bump:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 708
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Pankreatit, sänka 100, anemi, noll blodplättar, inflammerad tarm. Snabb förklaring. Under påsken ringde hundvakten och sa att hunden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 839
Senast: solrose00
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 941
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Veterinär på Onsdag, men känner att jag vill bolla lite. Äldre hund som har liiiite lite artros på en armbågsled fram, bak är aldrig...
Svar
14
· Visningar
2 876
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10