Så söt men ändå så äcklig...

E

equitouch

Vad finns det för något som ni tycker är gulligt men ändå så äckligt? Eller är det bara jag som e knas och gillar något som jag hatar? :crazy: :D

snigel.jpg

Jag älskar att fotografera...
helst saker som jag ibland inte vill ha på bild... eller... hur var det :rofl: :D :angel:

Sv: Så söt men ändå så äcklig...

Diverse sniglar utan skal. Speciellt pannkakssniglar. Mig vill såååå gärna ha egna men jag törs inte peta på de... :crazy: :o

Spindlar :crazy: *ryser bara jag säger ordet... Spindlar är det äckligaste jag vet men samtidigt så är de ganska söta också... Åtminstone en del.... Fågelspindlar tycker jag är väldigt fina, dessutom så är de ludna så de känns inte lika skrämmande och stora så de är lätta att se.. Däremot så kunde de gärna ha fått vara lite långsammare.. Spindlar gör ju mycket nytta också så jag vill inte döda dem fastän jag blir helt hysterisk när jag ser en spindel inomhus.. Då vill jag att någon ska bära ut den.. Om jag är ensam så ropar jag dock "spindel" rätt ut och då kommer hunden och tuggar sönder spindeln i småbitar.. Mina katter var också hejare på det där att springa fram och tugga sönder spindlarna..

Jag hade tänkt skaffa en fågelspindel men insåg vilken panik jag skulle få om den var på rymmen någon morgon :eek: Då kom jag på den ultimata lösningen att ge en i julklapp till min bror som har tjatat om ett husdjur som inte behöver allt för mycket sällskap :) När jag skulle köpa en (för 12 år sen eller nåt sånt) så hittade jag dock ingen vettig sådan på zoo... Det fanns några bruna historier men de såg inte alls ut som de fågelspindlar som jag hade sett på zoo när jag var liten.. De där var mer skrämmande..

mvh Anna

hahahaha :banana: är han ngt äckligt parasitdjur eller? :devil:

Modig_Korn skrev:
Min hund när han kalasar på mina underkläder :eek:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

hundar är ändå bara för *äckliga*
våran vovvs älskar nämligen lukten efter man varit på toa och gjort "nr.2" :o :crazy: :eek: :angel: :mad:
gissa vem som bara bajsar på natten numera när hon sover? :angel:

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
2 098
Senast: Flixon
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
1 038
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 281
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar