Så söt att det gör ont! *BILD

V

veronican

Titta här!

Min lilla prinsessa, hon är så söt på det här kortet att jag får ont i hjärtat!! Saknar henne, lilla guldklimpen :(

Tingeling

Hon och hennes bror BILD blev stora kattungar och som busiga 13-veckorstroll flyttade de till ett underbart par som bor ca 4 km från mig, för jag hade redan 4 katter och inte råd/plats med fler. Men när jag ser på mina kort på dem gör hjärtat ont för jag VILLE ju ha kvar dem själv egentligen.

Men jag vet att de har det jättebra och jag ska snart åka och hälsa på dem, de är 5 månader gamla nu :) Men du har rätt, kattungar är magiska, de förtrollar dig! De är så underbara.

Supersöt!!! Tror att min lilla Tiger är någon vecka äldre ... Visst är de magiska. Man blir ju varm i hela kroppen när man ser dem :)

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 119
Senast: ameo
·
Övr. Katt Katten kom med en liten klösmöbel. Hon använder faktiskt den för att klösa klorna på, men hon utnyttjar inte den särskilt mycket, jag...
Svar
19
· Visningar
655
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
449
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
433
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka