så slutade det

Status
Stängd för vidare inlägg.

strawberrysylt

Trådstartare
fick missfall på julaftons-kvällen. Känns så tomt, men nu har första chocken lagt sig iaf.


Tack alla som stöttat!!


//r
 
Senast ändrad:
Sv: så slutade det

Så tråkigt...
Sänder lite tröst o styrkekramar!
Sköt om dig!
 
Sv: så slutade det

Åh, så tråkigt :cry:

Sänder dig en massa styrkekramar!
Benn there, done that! Det är fruktansvärt!

g045.gif



Ta hand om dig!
 
Sv: så slutade det

Åh, vad tråkigt.
Hoppas du har nära och kära omkring dig som kan pyssla om dig?
 
Sv: så slutade det

Tack för alla tröst-kramar!!!

Hoppas du har nära och kära omkring dig som kan pyssla om dig?

Njaa, jag måste erkänna att jag inte har berättat nånting för mina föräldrar än, vet inte om jag ska göra det heller, de kommer få spunk. Fast samtidigt hade det vart skönt att få berätta det.

Fick missfallet på jobbet, precis när vi slutat och satt oss ner för att ta det lugnt, så sjukt otäckt, blod överallt,nästan, fast på ngt underligt sätt tror jag jag lyckades smita på toa utan att de märkte det.
Det första jag gjorde när jag kom hem var att ringa killen och gråta, det var nog först då jag förstod vad som hade hänt, tror jag. Sen ringde jag en av mina bästa vänner, grät ännu mer, så sjukt skönt att snacka med henne. Sen fortsatte jag ringa runt till alla mina nära vänner och snacka. Kändes som om jag var full, minns knappt vad jag sagt till vem nu efteråt...

Har vart me killen, och så kommer förhoppningvis hon vännen jag pratade med först hit imorrn, ska bli skönt.

//r
 
Sv: så slutade det

uuuuuuuusssssssssssscccccccccchhhhhhhhhhhh!!!!
stackare, massor av tröstkramar till dig!!!
Tror faktiskt att det kommer att kännas bättre trots allt om du berättar.....
 
Sv: så slutade det

Vad tråkigt!!

Jag har fått 2 st missfall så jag vet hur det känns.

Men håll hoppet uppe. En dag är det din tur. Var bara glad för att din kropp är såpass frisk att den såg att allting inte var ok med bebisen och valde att stöta bort det.
 
Sv: så slutade det

Nej vad tråkigt!:( Skickar massor av kramar!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Ett barn i dotterns förskolegrupp försöker tvinga henne att konstant leka med henne. Gör inte dottern det så blir det andra barnet...
2
Svar
23
· Visningar
1 694
Senast: Inte_Ung
·
Gravid - 1år Jag håller på att få spader. Fick mitt första barn för knappt en vecka sen och har sedan dess inte kunnat sova på grund av ryggvärk. I...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 978
Senast: Dorinda
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 777
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
743
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Breeders dressyr 2024
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp